środa, 26 lutego 2014

Witajcie

Ja(Cyzia), mam zaszczyt powitać Was(jeżeli ktokolwiek tu jest) na moim pierwszym blogu Dramione. Pomysł wziął się z miłości do Draco i zafascynowania całym magicznym światem od... zawsze. Ponieważ staram się być dobrą uczennicą i nieco bardziej przykładać się do nauki rozdziały będą pojawiały się co 2 tygodnie,a o wszelkich zmianach będziecie informowani :). Prolog pojawi się 2 marca, o godzinie 18. Mam nadzieje, że ktokolwiek kto przeczyta dzisiejszego posta zajrzy tu w niedziele, a także już teraz zostawi ślad po sobie w postaci komentarza tu lub w Pokoju Życzeń. Jeśli interesuje Was kontakt priv to piszcie na: cyzia.malfoy@gmail.com

1 komentarz:

  1. Wiem, że jest już prolog, ale i tu skomentuje :) Mam nadzieję, że nie zrezygnujesz z pisania i *tu przybijam Tobie piątkę* też jestem zauroczona(zafascynowana xD) magicznym światem ! ;D
    Zapraszam do mnie
    http://do-milosci-jeden-krok.blogspot.com/
    Pozdrawiam
    Lusia :)

    OdpowiedzUsuń